יום חמישי, 20 באפריל 2017

טיולי ג'יפים בצפון לכולם

טיולי ג'יפים בצפון

האם שמעתם פעם על האפשרות לטייל בצפון בנחת, בשלווה ובשקט מופתי. יש שיר ישן שנקרא הקולות שבשקט, כאשר אתה מטייל בצפון אתה מבין לעומק את משמעות המשפט. אתה מטייל בצפון וישר אתה מרגיש את השקט שבלב, את ההשפעה החיובית שיש לצפון על היכולת שלנו לפתוח לב ולהיות בכיף ובסבבה עם האחר. מומלץ לכם ללכת ולמהר לטייל בצפון במיוחד בתקופה זו של השנה, עכשיו האביב ועונה זו היא מרהיבה ביותר, כל מי שמגיע לצפון בתקופה זו נדהם מהיופי, מהירוק, מהפריחה וזאת פשוט תרופה לנשמה לטייל בצפון היפה.

טיולי ג'יפים בצפון – קצת על הג'יפ

ג'יפ הוא בעצם רכב שטח שיוצר עבור הצבא האמריקאי בתקופת מלחמת העולם השנייה ולאחר מכן יוצא לשוק הפרטי והאזרחי. בזכות הג'יפ ניתן לנסוע בדרכים לא סלולות ומסובכות, יחד עם זאת הג'יפ הוא מאפשר נסיעה טובה ונעימה גם על הכביש. הג'יפ מתאים לאנשים אשר גרים בחווה או כאלה שרוצים לעשות טיולי ג'יפים בצפון.

טיולי ג'יפים בצפון – מהי הנעה כפולה

בנסיעה בשטח קורה רבות שגלגל אחד או כמה מאבדים אחיזתם בקרקע בעקבות שטח חלק, או שטח סלעי. כדי להתקדם גם במקרה שרק לסרן אחד יש אחיזה, רכב השטח מצויד במערכת של הנעה כפולה. שאומר בעצם שכל סרן מקבל כוח מהמנוע בנפרד וכל גלגל מפעיל מומנט בנפרד על פני השטח. כך הג'יפ יכול לנוע בקלות גם בשטח קשה ביותר כמו בוץ, או שטח סלעי שאינו מיועד לרכבים רגילים שאין בהם את ההנעה הכפולה.

מה צריך לדעת לפני העלייה לשטח


אחד הדברים שרצוי להכיר לפני שעולים לשטח הוא אופן הנהיגה בג'יפ, כלומר כאשר נוהגים בג'יפ אתה צריך להיות חד כל הזמן ולחשוב היטב איפה אתה שם את הגלגלים. אתה לא יכול פשוט לנסוע ולקוות שיהיה בסדר. אתה צריך להיות חכם, לתכנן את הפעולות שלך, לראות איפה כל גלגל נמצא, באיזה הילוך אתה נוהג כעת ורק כך לנסוע בביטחון. אתה לא רוצה להגיע למצב שאתה צריך לקרוא לגרר או במקרים גרועים יותר להיתקע ולהשאיר את הג'יפ בשטח. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה