יום שני, 19 ביוני 2017

ווילונות

 ווילונות לחדרים השונים בבית

אחד הפריטים שהופכים כל בית ליפה יותר, הם ללא ספק ווילונות.  תוכלו לבחור אותם בטקסטורות שונות, בדים ושלל דוגמאות. ישנם כאלה שהם מוכני ויש שמעוניינים לתפור אותם בהזמנה אישית, ע פי הגודל או בגלל שישנה פינה עגולה או חלון צרפתי שלא כן ווילון עשוי להתאים לו.  העיצובים הם כאמור שונים, כך שניתן לבחור ווילון לחדר הסלון, לפינת האוכל ולמטבח, אך בגלל שמדובר על חלל גדול אחד, יש להתאים את הדוגמא שתתאים לכל החלונות בחלל זה.

ווילונות בסגנון רומנטי לחדר השינה

חדר השינה צריך להיות מקום מרגיע, מזמין, כייפי ורומנטי. תוכלו לבחור שני בדים שונים שיש ביניהם התאמה, למשל ווילונות פרחוניים ככותרת ומתחתם בד שקוף חלק. יש כאלה שהם עם מלמלות ופרטי קישוא מברונזה בדוגמה של פרח או עלים. יש לדעת מתי לבחור ווילון ארוך או ווילון קצר לחדר השינה שיש בו יותר מאשר חלון אחד. את מלאכת העיצוב וההתאמה בבית, עושות הנשים בדרך כלל, שיש להן חוש נשי אסטטי. יש שמזמינות במיוחד ויש שרוכשות ווילון מוכן או מוסיפות לו בדים מעניינים בכדי להעשיר את מראהו.

ווילון גם בחדר הילדים

יש להתאים ווילונות גם לחדר הילדים שייצרו את האווירה המתאימה ביותר. יש להבדיל בין ווילון שיתאים לבת לבין ווילון שיתאים לבן, אם על פי הגוונים או הטקסטורה שלו. מומלץ לרכוש ווילון נייטרלי ללא ציורים ילדותיים מדי, היות וילדים גדלים מהר וחלקם אינם אוהבים להיות ילדותיים מדי, כך שיבחרו ווילון שישרת אותם לזמן רב. יש כאלה שיאהבו ווילון שיהיה עשיר בבד ויש כאלה שיבחרו ווילון בדוגמא קלאסית יותר. עש להתאים את הווילון לגוון קירות ולהעשיר את מראהו עם כריות וכיסוי מיטה בגוונים דומים מה שיקנה הרמוניה ועיצוב מיוחד לחדר.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה