יום שני, 30 באפריל 2018

היתרונות של תריסים חשמליים.
  • תריסים אלה נמצאים בתוך הבית ולא מחוצה לו. כך מצטבר הרבה פחות ליכלוך ואבק, מאשר בתריסים ידניים.
  • ישנו מבחר גדול של עיצובי תריסים, כך שניתן להתאים אותם לאופי העיצובי של הבית או לקהלי- יעד ספציפיים, כמו ילדים למשל.
תיקון תריסים חשמליים
תיקון תריס חשמלי הוא תחום שחובה לקחת בחשבון כשמחליטים להשתדרג לתריס חשמלי. מומלץ כמובן לקנות תריס חשמלי מחברה טובה שמספקת מוצר איכותי ואחריות של לפחות חמש שנים אחריות לתריס, מאחר שתיקון תריס חשמלי הוא דבר בעל עלות לא קטנה, וכדאי שיחזיק מעמד כמה שיותר זמן מבלי שיצוצו תקלות. על כל פנים, תיקון תריס חשמלי הוא דבר שיש לקחת אותו בחשבון, מאחר שתמיד יכולות לצוץ בעיות לא צפויות.
במידה ויש צורך בתיקון, למשל כאשר ההצללה אינה מיטבית, מומלץ תמיד לפנות לחברה שקניתם אצלה את התריס, ושהוא הותקן על ידה, מאחר שקיימים דגמים שונים של תריסים חשמליים, ופניה לחברה שייצרה את התריס הוא הכתובת הנכונה באיתור תקלות נפוצות ובטיפולן באופן היעיל ביותר.

כמו כן, תוכלו תמיד לפנות לאחת מבין החברות הרבות אשר עוסקות בתחום של תיקון תריסים חשמליים.

שימון התריס
מומלץ מידי חצי שנה לשמן את הגלגל שמתלבש על הציר בצד של המנוע, וזאת כדי להאריך את חיי המנוע. ולמנוע את שחיקתו. שחיקת המנוע היא אחד הגורמים, שיחייבו אתכם להזמין מומחה לתיקון תריס חשמלי, ולכן שימון המנוע יעזור לכם להאריך את חיי המנוע.
חפצים מתחת לתריס
כאשר מורידים את התריס למטה, יש לבדוק שאין חפצים שמונחים בחלון. אם בטעות התריס נסגר על חפץ , התריס עצמו עלול להישבר, והמנוע עלול להתקלקל. זה לא כל-כך נעים לראות דבר כזה קורה, אבל במידה וזה קרה, תאלצו להזמין מומחה לתיקון תריס חשמלי.
להיות נוכח
מומלץ להתרגל להיות נוכח בסביבת התריס, כשמורידים את בתריס, גם מהסיבה שכתבנו לעיל, למנוע את ירידת התריס על חפץ קרוב לחלון, (חשבתם שהוא לא מתחת לתריס), וגם כדי לראות אם אחד השלבים לא סטו ימינה או שמאלה, וכך לגרום נזק גם לתריס וגם למנוע.
בכל מקרה, ככל שתשמרו על הכללים האלו, כך תאריכו את חיי התריס שלכם,  ותימנעו מהוצאות מיותרות, מאחר שתיקון תריס חשמלי הוא לא דבר זול, והרבה פעמים ניתן להימנע מכך ע"י הקפדה על תחזוקה טובה של התריס במהלך השימוש היומיומי בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה