יום שבת, 5 באוגוסט 2017

תריסי גלילה - פרט חובה בבית

תריסי גלילה

כשאנו מביטים ברחבי ביתנו, פעמים רבות נראה דברים שדורשים תיקון או שיפוץ כדי להתאים לטעמנו האישי ולעיצוב שאנו מעוניינים בו. במקרים רבים הווילונות הם אלו שגורמים לנו לעקם את אפנו בחוסר שביעות רצון מפני שהם מתבלים במהרה ולא תמיד מסננים את האור שנכנס בצורה יעילה.

במקרים הללו, חשוב להחליף את הווילונות על מנת שתוכלו לכסות את החלונות כמו שצריך ותשמרו על הפרטיות שלכם. הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תריסי גלילה שניתן להתאים לכל חלון ולכל מעבר, ואף להשתמש בהם עבור עיצוב ביתכם.

תריסי גלילה – כשישן פוגש את החדש

תריסי גלילה אינם המצאה חדשה בשוק, אך המראה והשימוש המודרניים שלהם הופכים אותם לאמצעי יעיל במיוחד לוויסות האור בבית וגם לשמירה על פרטיות. עם תריסי גלילה תוכלו להרים את כולם יחדיו לחצי גובה או גובה מלא כדי לאפשר לאור לחדור פנימה לפי רצונכם.

בנוסף, ניתן להוריד את התריסים לגמרי למטה כדי למנוע חדירה אור שמש או פנסי רחוב בשעות היום והלילה. לשם כך, יש מנגנון מיוחד שמאפשר לכם להרים או להוריד את התריסים כפי שאתם רוצים, כשהאפשרויות העומדות בפניכם הן מנגנון ידני/חשמלי או כזה שמשלב בין שניהם.

ברגע שתשתמשו במנגנון, התריסים שמורכבים זה על גביי זה יעלו לתוך קופסת גלילה מיוחדת שאוספת אותם יחדיו. כך תחסכו במקום ולא תצטרכו להיאבק עם חוטים או מקלות כדי ליצור צל בביתכם, כמו שעושים פעם וילונות.


תריסי גלילה נמצאים בשימוש כבר שנים רבות, וזה לא מפתיע. קלות השימוש בהם, המנגנונים המתקדמים לפתיחה וסגירה והיכולת לשלוט על כמות האור שנכנסת לביתכם הופכת אותם לפריט האידאלי לכיסוי חלונות בביתכם בצורה נוחה, יעילה ומהירה במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה