יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

תריסי גלילה - שלמות לבית

תריסי גלילה

הקמה ופתיחה של בית עסק, גדול או קטן ככל שיהיה, כרוכה באחריות רבה וגם בהוצאות כספיות לא מעטות. כאשר מקימים עסק משלמים על התכולה שלו כמו גם על המבנה בו הוא נמצא, ולכן חשוב להגן עליהם כדי שבית העסק שלכם לא יסבול מנזקים, ועל מנת שלא תצטרכו לדאוג לשלומו בכל עת שאתם לא נמצאים לצידו.

השוק רווי כיום בפתרונות אבטחה ממוחשבים כאלו ואחרים, אך הם לא תמיד מספקים את הנדרש בתחום הבטיחות. אם קורה ופולשים מצליחים לחדור לבית העסק שלכם, הם עלולים לפגוע בו לפני שרשויות האכיפה יגיעו אליו.

מה ניתן לעשות כדי למנוע מצבים כאלו?

על מנת שתוכלו לשמור על בית העסק שלכם וכל מה שהוא מכיל בתוכו, מומלץ שיהיה לכם אמצעי מיגון שימנע חדירה של פולשים מלכתחילה. פתרון כזה ניתן למצוא בהתקנה של תריסי גלילה שמהווים מחסום ומקור הגנה ראשוני מפני פולשים וגורמים לא רצויים אחרים בשעות שאתם לא נמצאים סמוך לבית העסק שלכם. הפתרון הפשוט אך החכם הזה נמצא בשימוש כבר זמן רב, והודות לצורתו הנוכחית והמתקדמת, גם אתם תוכלו ליהנות ממנו.

כיצד תריסי גלילה יכולים להגן על בית העסק שלי?

תריסי גלילה נשמעים כמו פתרון פשטני לבעיה סבוכה, אך זה בהחלט לא המצב. התריסים המיוחדים הללו, שניתן לגלול אותם מעלה ומטה, עשויים ממתכות קשיחות, עמידות ובלי חדירות, כמו פלדה, שיד אדם לא תצליח להזיק להם. כדי לפתוח תריסי גלילה, לום ברזל לא יספיק לתפקיד מפני שתריסים מסוג זה נפתחים על ידי מנגנון חשמלי שצריך עבורו שלט או אמצעי פתיחה אחר שנמצא בידי הבעלים/העובדים במקום.

פירוש הדבר הוא שפולשים לא יוכלו להיכנס לבית העסק שלכם, אלא רק אנשים שיש להם הרשאה לשם כך. מעבר לזאת, תריסי גלילה ניתנים להתאמה בדיוק לפי הפתח של בית העסק שלכם, כך שניתן להתקין אותם במדויק בלי שיהיו חרכים או חריצים שחודרים דרכם.

הקמה של בתי עסק כרוכה בעבודה והשקעה רבה, ולכן חשוב להגן עליו בכל עת. תריסי גלילה מאפשרים לכם לעשות זאת בקלות, ובזכותם לא ניתן יהיה להיכנס לבית העסק שלכם בלי הרשאה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה