יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

ג'ימבורי

ג'ימבורי


לא אחת בוודאי שמעתם על הג'ימבורי המפורסם, במיוחד אם יש לכם פעוטות בגילאי שנתיים עד ארבע שנים, הילדים מתים על זה וגם אנחנו ההורים בעד. זאת בעיקר היות והכדורים הצבעוניים, המתקנים המיועדים עבורם, מפתחים את המוטוריקה שהיא כה חשובה לעתיד. לא פעם ניתן לראות אימהות לתינוקות, נפגשות יחד ויוצרות פעילות יחד עם המדריכים והמדריכות במתקנים השונים. אם הילד או הילדה שלכם נמצאים בפעוטון והוא או היא חוגגים יום הולדת, כדאי כי תשכרו את הג'ימבורי לאותו היום ותארגנו מוסיקה, שולחן נחמד עם כל מיני חטיפי במבה ומתוקים, להנעים את שהייתם של הפעוטות בכל  העת שתתקיים יום ההולדת.


גם מעונות ילדים, עורכים ימי הולדת באולמות קטנים של ג'ימבורי, זה הכי נוח, כאשר הפעוטות מתלהבים מהמשחקים והפעילות. אין צורך לרכוש את המתקנים כמובן, שכירות של כמה שעות תפתוא את הדילמה לגבי פעילות לימי הולדת של תינוקות ופעוטות במחיר לכל כיס. הג'ימבורי, מיועד בעיקר לימי הולדת של קטנטנים מגיל 2-3 שנים, הילדים יאהבו להיות במתקנים השונים ולבצע פעילויות מעניינות יחד, כאשר הם כבר מתקשרים יחד.

בעלות נמוכה, ניתן לארגן מתחם ג'ימבורי בביתכם


גם אם אתם מארחים את חבריהם של ילדיכם הקטנים, כדאי כי תארגנו מתחם של ג'ימבורי, כך שיהיה נוח לארח את הפעוטות שייהנו בפעילות האהובה עליהם מכל ומתאימה ביותר לגילם. אין חשש שיקרה משהו לילדים במיוחד אם דאגתם לריפוד בטוח ברצפה ובמרחב של מתקני הג'ימבורי. יש לציין כי מתקני הג'ימבורי, אינם כבדים ולכן הפעוטות יכולים להרים חלק מהם, אך אין דאגה הרי מחומר רך הם ולא מסוכנים עבור הילדים. הצורות של מתקנים אלה, הם פשוטות מאוד להבנה, כמו: עיגול, מרובע, משולש או מלבן. ילדים קטנים בגילאי שנתיים- שלוש, יכולים ללמוד צורות צבעים וכדומה, תוך כדי המשחק זה נכנס להם לתודעה וכך הם לומדים. לכן עקב הבטיחות ההורים אתם יכולים לשבת בצמוד לג'ימבורי, לשוחח ולתת לעצמכם זמן מנוחה. ישנם הורים שחוזרים לילדות ונכנסים יחד עם התינוקות והפעוטות שלהם לתוך בריכת הכדורים. פעולה זו מקסימה וכמובן מקרבת המון בין ההורים לפעוטות, אשר מרגישים ביטחון מלא והנאה רצופה כאשר ההורה משחק יחד איתם.

מסיבת יום הולדת לגיל שנה בג'ימבורי


המקום האידיאלי ביותר לערוך ימי הולדת לילדים, הוא באמצעות אולמות קטנים שבהם יש ג'ימבורי. כדאי לארגן שירים של ימי הולדת המתאימים לגילאים אלה, כך שהפעוטות יוכלו לנוע בקצב בתוך המתקנים השונים של הג'ימבורי. בהרבה מקרים, הורים שעוקבים אחר התפתחות ילדיהם הקטנים, אינם יודעים כי ילדם מסוגל ליותר. זאת מכיוון שרק שהוא מגיע למתחם הג'ימבורי, הוא מראה לפתע יכולות רבות, הגורמות להורים להיות מופתעים לא מעט. על כן זהו המקום הטוב ביותר עבור ילדים בגילאים אלה, זה בטיחותי וכיף בטוח מובטח לכולם, להורים ולילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה