יום ראשון, 2 ביולי 2017

חברת ניקיון לבתי מלון

בתי מלון גדולים בכל רחבי הארץ, חייבים לתחזק את המלון שייראה למופת. מדובר על המון קומות ורק חברת ניקיון, יכולה לדעת כמה כוח אדם יש לשלוח לכל מיני בתי מלון, על פי הגודל של בית המלון. בגלל שתדירות של אנשים שיוצאים ונכנסים למלון היא גבוהה, יש לדאוג, כי תמיד יהיו עובדי ניקיון, כך שבתי המלון יהיו מצוחצחים ונקיים ללא דופי. מדובר על מערך שלם של עובדים שיש להעסיק, כוח אדם מיומן שהוכשר במיוחד לעבודה זו. הניקיון של מוסדות, מלונות, בתי אבות, משרדים או בתים הוא שונה וכל חברה שולחת עובדי ניקיון שמתמחים בניקיון במבנים השונים.

מי עוד זקוק לחברת ניקיון?

בתי ספר, מכללות ,אוניברסיטאות,  קניונים, קליניקות ממשלתיות ופרטיות, בנייני משרדים, בנייני מגורים ואנשים שיש להם ווילות גדולות, יסתייעו עם חברות ניקיון שמסוגלות להשתלט על משטחים ומבנים גדולים. גם מחוץ למשרדים בבניינים עצמם, ישנה תחזוקה שוטפת של הבניינים, כאשר יש לנקות את הלובי, המעליות,  חדרי המדרגות וכדומה, כך שאין קשר, לעובדי הניקיון שתשכרו מחברת ניקיון שבה בחרתם לתחזק את המשרד, לבין התחזוקה של הבניין עצמו שאתם משלמים על הניקיון והתחזוקה של בניין המשרדים שבו יש לכם משרד משלכם. מי שאחראי על תחזוקת בניין המשרדים, תהיה חברת ניקיון חיצונית שיש לה חוזה עם הנהלת הבניין.

על מגדלי יוקרה בתל אביב ותחזוקתם


 ישנן חברות ניקיון שמציעות שירותים כמו שמירה למשל, כך שגם השומר של בניין מגורים יוקרתי, או בניין משרדים יוקרתי, הוא מטעם חברת הניקיון. ניתן לראות מערך שלם של חברות ניקיון שמשלבות גם כוח אדם בנושא שמירה, תחזוקה של גינה, תיקון של נקודות חשמל ודאגה למתקנים שיהיו תקינים כמו מעליות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה