יום ראשון, 2 ביולי 2017

מלונות באילת - חופשה ימית באילת

חופשה ימית באילת

אין ספק שאחד מהמקומות היפים בארץ ישראל הוא אילת.  השילוב של המדבר הצהוב והאדום עם הגוונים הכחולים של ים סוף יוצר שילוב מהפנט ביופיו. אילת היא עיר התיירות של ישראל וכ-2.8 מיליון תיירים הנהנים מאירוח של המלונות באילת. לאורך כל השנה נקנים חדרים במלונות באילת ומספר קניות אילו עומד על כשבע מיליון לילות לינה. בגלל מזג האוויר הקיצי בעיר היא משמשת כאתר לאירועי ספורט שונים מכל רחבי העולם ומגיעים אליה כמאתיים וחמישים אלף ספורטאים בכל שנה. אחד תחומי הספורט הנפוצים ביותר באילת הוא הספורט הימי, בעיר ישנה תרבות גלישה וחתירה מפוארת ורבים מהתושבים עוסקים בתחומים אילו. גם לאילו שלא עוסקים בספורט ימי מקצועי מציעה העיר אילת חוויות רבות ומהנות שכוללות בתוכם את ים סוף.

אז מה עושים באילת?

באילת ישנם אטרקציות ימיות רבות ומגוונת: גלישה, קיאקים, אבובים, מצנחים ימיים וצלילה, הם רק חלק מהאטרקציות שיש לעיר להציע. בכדי ליהנות מאטרקציות אילו שווה לשמור על כמה כללים בסיסיים. ראשית, בכדי להוזיל עליות כדי לבדוק אפשרויות בבית המלון בו אתם שוהים, מלונות באילת מציעים חבילות של ספורט ימי בהנחה משמעותית ואף ישמחו לתת לכם המלצה על מקומות הבילוי השווים ביותר. 

שנית, חשוב להקפיד על עניין הבריאות. אילת היא עיר חמה ולכן חשוב מאוד לשתות הרבה מים, להתמרח בקרם הגנה פעם או פעמיים לפחות ביום ולחבוש כובע או אמצעי אחר להגנה מהשמש. שלישית מלונות באילת נמצאים לעיתים ממש על קו החוף של ים סוף. מחירם של מלונות אליו הוא אומנם מעט יקר יותר אבל שווה לבדוק האם המחיר משתלם. מלונות באילת יוצאים בהנחות מעולות בחודשי הסתיו והחורף ואם הזמן מתאים לכם כדאי מאוד לבקר בעיר בעונות אילו.

המלצה שווה לסיום


אחד הדברים המעולים יותר שיש לעיר להציע הוא מצנח הים. במצנח הים נקשרים לסירה ולובשים מצנח ומהירותה של הסירה בשילוב הרוח שתופס המצנח גורמים לאדם שבפנים להמריא ולחוות חווית צניחה בלתי נשכחת. לסיכום אם בא לכם חופשה איכותית התקשרו היום והזמינו חופשה באילת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה