יום שבת, 8 ביולי 2017

טסט לרכב בתל אביב

טסט לרכב עושים רק במקום שבאמת אפשר לסמוך עליו



האם קרה לכם שנכנסתם למכון הרישוי לצורך ביצוע טסט לרכב, אבל התחושה שלכם לא היתה טובה וחששתם ממה שיקרה, ממש עד הרגע האחרון? או חמור מכך, האם קרה לכם שבמעמד הטסט עצמו הבוחן "פסל" את הרכב ושלח אתכם לביצוע תיקונים נוספים? אנו במרכז תושייה מכירים היטב את התחושה הזו ושומעים תלונות דומות בנושא מפי רבים מלקוחותינו - זאת כמובן לאחר שהם התאכזבו מאחרים ופנו אלינו לקבלת עזרה. ומרגע זה והלאה, החוויות שהם חוזרים איתן הופכות אך ורק לחיוביות, והם שבים ופוקדים אתת מרכז השירות שלנו שוב ושוב. אז איך אנחנו עושים את זה? עם כמה עקרונות פשוטים, שנרחיב עליהם כאן.

ידיים אוהבות

העקרון הראשון והבסיסי ביותר שמאפיין את אנשי הצוות שלנו במרכז תושייה הוא, שאנחנו פשוט אוהבים את מה שאנחנו עושים. כל נהג ובעל רכב שמגיע אלינו נהנה מהיחס הטוב ביותר שאפשר לקבל, וכל רכב שנכנס אלינו מקבל את הטיפול המותאם אליו באמת, מבלי לוותר על אף פרט חשוב - אך מנגד מבלי להוסיף טיפולים שאינם באמת נצרכים. במסגרת זו אנו למעשה מציעים לנהגים ליהנות מהכנות ותיקונים לקראת טסט לרכב בתל אביב, ברכבים הספציפיים שאנו פועלים עבורם כמרכז שירות רשמי (פולקסווגן, סיאט, סקודה, אאודי).

עמידה בתקנים

הכלל השני שאנו רואים לנגד עינינו בשגרת העבודה שלנו הוא העמידה הבלתי-מתפשרת בתקנים הנהוגים בארץ מבחינה בטיחותית (ובעולם מבחינת החלפים), וזאת הודות להיותנו מוסך מורשה בתל אביב המציע את שירותיו למרכז כולו. חשוב לזכור שבמיוחד כאשר מחפשים טסט לרכב בתל אביב, ולמעשה בכל תיקון שהוא לרכב, יש להקפיד לפנות דוקא למוסך מורשה מטעם משרד התחבורה ולא לחפש המלצות סתמיות על מוסך בתל אביב מאחר ואלה אינם כפופים לתנאים בסיסיים כמו למשל ביטוח, במקרה של תקלה שהתעוררה בעת התיקון עצמו במוסך. אמנם נכון הדבר שניתן למצוא הרבה מוסכים תל אביב ואף כאלה שקיבלו הרבה המלצות, אך בפועל מוסכים אלו הם אינם חוקיים, וגם מבחינה פרקטית פשוט לא מומלץ לקבל מהם שירות (מהסיבות שמנינו כאן, ומעוד רבות אחרות).

הצטרפו לקהילת לקוחותינו המרוצים

בפעם הבאה שתחפשו טסט לרכב בתל אביב, תדעו מיד למי לפנות. אנחנו במרכז שירות תושייה שמחים לקבל כל לקוח, חדש כוותיק, עם שירות מפנק ומקיף לרכב - כך שמלבד הסיבה המסוימת שלשמה הגעתם אלינו אנו ניתן לכם גם ייעוץ נוסף ועצות שימושיות לטיפול טוב ונכון יותר עבור הרכב שלכם, בשגרת היומיום ובמצבים מיוחדים אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה