יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

היתרונות של טיולי ג'יפים בעמקים

מפעם לפעם אנחנו מחליטים לשנות אווירה ולבלות את סוף השבוע עם הילדים רחוק מהבית. אנחנו מתרחקים מחדר המשחקים, מקונסולת הפלייסטיישן וממסכי הטלוויזיה. במקומם אנחנו אורזים תיק עם בגדים נוחים ומתכננים יום כיף שבו אנחנו זזים, מדברים, צוחקים ופשוט נהנים ביחד. אז הבשורה הטובה היא שיש כמה וכמה חלופות אפשריות, מתכנון טיולי ג'יפים בעמקים ועד מסלולי הליכה בשבילי ישראל. למה טיולי ג'יפים בצפון הם בכל זאת פתרון מושלם? הנה כמה יתרונות שכדאי להכיר, כאלה שיגרמו לכם לשלוף מפה ולהתחיל לתכנן את הטיול הבא.

עם טיולי ג'יפים בעמקים תספיקו יותר

כשאנחנו יוצאים למסע רגלי אנחנו עוצרים לא פעם כדי לנוח ולהתאושש, ובסופו של יום מגלים שצעדנו קילומטרים בודדים בלבד. זה כמובן לא דבר רע בכלל. למעשה, אין ספק שזו דרך מעולה לשרוף קלוריות ולשפר את הכושר הגופני, אבל אם המטרה שלכם היא לראות כמה שיותר נופים ולהספיק כמה שיותר מוקדי עניין, טיולי ג'יפים בעמקים ישיגו את המטרה טוב יותר. לא רק שהמכונית נוסעת קצת יותר מהר, גם הרגליים מתעייפות פחות ואתם מגיעים רעננים יותר לכל נקודת תצפית ולכל פינת מסתור מפנקת שבה תכינו לעצמכם קפה. בקיצור, תספיקו הרבה יותר באותו הזמן, ועוד יישאר לכם זמן לאכול בנחת או לנמנם לפני שתחזרו לשבת ליד ההגה.

הפתרון הקלאסי לקיץ הישראלי

אנחנו אוהבים לטייל לאורך כל השנה ובעיקר בקיץ – כשהילדים בחופש. טיולי ג'יפים בעמקים אידאליים יותר לימים הלוהטים, ובישראל יש מהם בשפע, משום שאת ההליכה המפרכת תחת השמש הבוערת אנחנו ממירים בנסיעה כיפית עם הרוח שמנעימה את הזמן ומקררת מעט את האווירה. טיולי ג'יפים בעמקים או בצפון הם, אם כן, חלופה מצוינת לימים הללו. כך תגיעו לכל יעד, לכל נחל ולכל עמדת פיקניק בלי להרגיש שעברתם מסע כומתה מפרך כדי להגיע לשם. אם תתכננו את הטיול שלכם נכון ואם תקבעו מסלול שמתאים לכם, להעדפות שלכם וגם לניסיון שלכם בשטח, תגלו שאתם פשוט נהנים מכל רגע, וכבר מתכננים את החופשה הבאה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה