יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

טיולי ג'יפים בצפון – איך עושים את זה נכון?
סוף השבוע מתקרב ואתם מתחילים לתכנן את הבילוי המשפחתי שלכם. זה בדיוק הזמן שבו אתם מתחילים להתלבט האם לנסוע לצפון או לדרום, לבלות את הלילה בשטח או בבית מלון, וגם מה בדיוק תעשו כשתגיעו אל היעד. אחת האופציות המועדפות על משפחות רבות היא טיול ג'יפים, אבל רגע לפני שאתם מעמיסים את התיקים ויוצאים לדרך כדאי להבין מה זה אומר ואיך מתכננים טטיולי ג'יפים בצפון בצורה הטובה ביותר. אז החלופות לפניכם, וכעת נותר לכם רק לבחור את הדרך האידאלית עבורכם ועבור כל מי שמצטרף אליכם ליום מהנה בין שבילי הצפון הפורח.

טיולי ג'יפים בצפון – לשכור ולנסוע
אפשרות אחת לתכנן טיולי ג'יפים בצפון היא פשוט לשכור ג'יפ ולצאת לדרך. זה יכול לעבוד נהדר אם יש לכם ניסיון בנהיגת שטח, אבל אם אתם עדיין לא מנוסים מספיק או אתם יוצאים למסע עם הילדים ועם חברים שמעולם לא חוו את השטח כמוכם, זה עשוי להיות מאתגר יותר. אם בכל מקרה בחרתם לצאת לבד לדרך זכרו שתכנון טיולי ג'יפים בצפון דורש כמה פרטים קטנים וטכניים: נסו לתכנן מסלול מוגדר ומדויק, קחו איתכם מפה ואל תשכחו להצטייד במים ובמזון למהלך הטיול כולו. בנוסף הצטיידו בתיק עזרה ראשונה וקחו גם כמה מספרי טלפון לשעת חירום, פשוט כדי שתוכלו לפנות לעזרה אם תזדקקו לה.

טיולים מודרכים
אם אתם יוצאים עם המשפחה, עם ילדים קטנים, עם חברים לא מאוד מנוסים בשטח או עם החבר'ה מהמשרד, יכול להיות שעדיף לכם להזמין טיולי ג'יפים בצפון עם מדריך שיתלווה אליכם לאורך כל היום. כך תוכלו להסיר מלבכם דאגות, להתמודד פחות עם מנהלות ולהגיע ליום שלם שתוכנן עבורכם ובמקומכם. טיולי ג'יפים בצפון (או בכלל) יכולים להיות חוויה מופלאה וסוחפת, אבל בהחלט רצוי לתכנן אותה כמו שצריך ולהגיע אליה מוכנים. אם תעשו את זה סביר להניח שתתמכרו לחוויה ותרצו לחזור עליה שוב בקרוב, ואם זו הפעם הראשונה שלכם ברכב השטח בהחלט רצוי להיעזר בגורם מקצועי ומנוסה שמכיר את התנאים טוב יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה