יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

אינטרקום

אינטרקום

כולנו זוכרים את מערכת הזיהוי שהייתה בכל בניין ובניין בעבר ושימשה אותנו כדרך לסנן אישים לא רצויים שרצו להיכנס אליהם. אותו אינטרקום ישן שהיה משמיע קולות עמומים עבר כמה שדרוגים נפלאים וכיום הוא פריט חובה עבור כל בית ובניין שבו שוהים אנשים. הודות למערכת הזיהוי הזו ניתן למנוע מקרים מצערים רבים שכוללים פלישה למבנים ציבוריים ופרטיים וגם פגיעה בגוף ובנפש, מה שהופך אותם לנחוצים יותר מאי פעם.
אינטרקום – מכשיר ישן בתלבושת חדשה

מכשירי אינטרקום היום אמנם דומים לגרסאות הישנות שלהם מבחינת מראה, אך הם מתקדמים יותר מאי פעם. כיום מכשירי אינטרקום כוללים לא רק כפתורים ופומית שמאפשרת לדבר דרכם, אלא מערכת מסכים דו צדדית שמאפשרת לראות מי רוצה להיכנס לבניין והאם כדאי להתיר לו לעשות זאת. אינטרקום מסוג זה ניתן להתקנה הן בבתים פרטיים והן בבנייני מגורים, והוא מהווה מרכיב חשוב בהגנה על הדיירים שנמצאים בתוכם בכל שעות היממה.

מערכת אינטרקום בעלת שני מסכים כוללת מסך ומצלמה בחלק החיצוני של המבנה ומסך גם בחלקו הפנימי של המבנה שמאפשרים לשני הצדדים לתקשר ביניהם בצורה פשוטה. באופן הזה, כל אדם שירצה להיכנס למבנה כזה או אחר צריך לעמוד מול המצלמה, ללחוץ על מספר השלוחה הרצוי ובכך להזדהות בפניי האנשים הנמצאים בתוכו.

הכניסה תתאפשר לאחר הקשת קוד סודי שניתן רק לאישים מורשים, ובדומה לאינטרקום הישן, ניתן לפתוח את הדלת גם מתוך המבנה עצמו. כאשר תראו אדם שאתם מזהים דרך אינטרקום שיותקן בביתכם, תוכלו להכניס אותו בלחיצת כפתור פשוטה, או להיפך; אם תראו אדם חשוד שמנסה להיכנס למבנה בו אתם נמצאים, תוכלו להשאיר את הדלת מולו נעולה ולמנוע ממנו להיכנס ואפילו לדווח לרשויות במידת הצורך. באופו הזה אתם אלו שמחליטים מי ייכנס למבנה בו אתם אתם נמצאים, מה שמאפשר לכם לשמור על בטחונכם בכל עת.

אינטרקום הוא אחד ממכשירי הזיהוי והבטיחות היעילים ביותר, והודות למקצה שיפורים שהוא עבר, כיום הוא מתקדם יותר מאי פעם. אם אינטרקום בעל מסכים, עם נעילה וגם קודן תוכלו לאבטח כל מבנה שתרצו ולהרגיש בטוחים בכל עת, יום ולילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה