יום שני, 23 בינואר 2017

מכונות שטיפה בלחץ להצלחה שלכם

מכונות שטיפה בלחץ

שמירה על אורח חיים בריא כרוכה לא רק באכילה ותזונה נכונים, אלא גם בהקפדה על הגיינה אישית וסביבתית. כדי למנוע מגע עם חלקיקים שגורמים לאלרגיות או למחלות שונות, חשוב לנקות את הסביבה שלנו על בסיס קבוע. ניקוי מסוג זה לא אמור להיות טכני ו''על הדרך'', אלא כזה שהוא יסודי ומוציא לכלוך ממקומות שונים שאין לנו גישה נוחה אליהם. בדיוק בגלל הסיבה הזו הומצאו מכונות שטיפה בלחץ, או בשמן הנוסף-גרניק. מכונות מסוג זה מנקות בצורה יסודית משטחים מכל הסוגים ומותירות אותם ללא רבב.

כיצד זה עובד?

מכונות שטיפה בלחץ כשמן כן הן – מכונות שמנקות בלחץ אזורים שונים ומגוונים. ניתן לחבר את המכונות הללו לצנרת הביתית, כמו צינור הגינה למשל, ולהשתמש בהן לניקוי של מה שצריך. למכונות שטיפה בלחץ יש מנוע חשמלי או כזה שפועל על בנזין. בתוך המכונה יש משאבה מיוחדת ששואבת את המים מהמקור שלהם, מעבירה אותם לחלק מיוחד שיוצר לחץ ולבסוף דרך הצינור אליו חיברתם אותן.

בנוסף, יש במכונות הללו מיכל מיוחד המיועד לחומרי ניקוי, כך שאתם יכולים פשוט לכוון את הצינור המחובר למכונה לעבר הפריט שאתם רוצים לנקות, והנה, הוא יתנקה בצורה מהירה ומושלמת.

יתרונות של מכונות שטיפה בלחץ:

אנשים רבים רגילים לנקות את ביתם על ידי שימוש בספוגים, מטליות וחומרי ניקוי שונים. למרות זאת, השיטה של שטיפה בלחץ תופסת תאוצה בשנים האחרונות בגלל יתרונותיה הרבים, ויותר ויותר אנשים בוחרים אותה כשיטת הניקוי המועדפת:

1.    שיטה מהירה: כיוון שהמים וחומר הניקוי יוצאים בלחץ מתוך המכונה, לוקח פחות זמן לנקות משטחים שונים.

2.    חיסכון: מכונות שטיפה בלחץ צורכות בממוצע 60 אחוז פחות מים מאשר צינורות ביתיים לניקוי. זה יוצר חיסכון אדיר במים, משאב חיוני בישראל, וגם בכסף.

3.    שימוש רחב: מכונות שטיפה בלחץ מיועדות לא רק לשימוש ביתי, אלא גם מחוצה לו. עם מכונות מסוג זה, אתם יכולים לנקות את הרכב שלכם בכל עת במהירות ובלי לבלות שעות עם ספוג ודלי מים מתחת לשמש הקופחת.


4.    גישה נוחה: עם מכונות שטיפה בלחץ, אתם יכולים להגיע למקומות שקשה לגשת אליהם עם כלי ניקוי רגילים. אם מדובר בחריצים של גלגלים, חלקים קטנים של ריהוט או כל דבר אחר, מכונת שטיפה בלחץ תעשה את העבודה בצורה יסודית ולא משנה איפה הלכלוך מתחבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה