יום רביעי, 25 בינואר 2017

בית חכם ופדוט

בית חכם

כאשר אתם מתארגנים בבוקר, ישנו לחץ רב להכין את עצמכם, את בני משפחתכם, לארגן את הבית, לסגור את תריסים בחוזקה, להפעיל אזעקה אם יש כזו ולצאת ליום של עבודה וסידורים. השגרה הזו יוצאת לפעמים משליטה, מה שגורם לכולנו לשכוח לעתים לכבות מכשירים חשמליים, לסגור תריסים או להפעיל עת האזעקה בבית.

למרבה השמחה, יש כיום המצאה שיכולה לכשות את כל הפעולות האלו עבורכם ועוד הרבה יותר – הבית החכם. ההמצאה המתקדמת הזו מאפשרת לכם לשלוט על ביתכם מקרוב וגם מרחוק, ומקלה על החיים ועל העומס שהם מביאים עמם לעתים.

כיצד עובד הבית החכם?

הבית החכם עובד באמצעות מערכת בקרה ושליטה מרכזית אליה מתחברים חיישנים, או מכשירים אחרים המותקנים עבור מכשירי החשמל בביתכם. באופן הזה, יש מרכז אחד, מעין מוח של הבית החכם, שבו ניתן לתכנן פעולות קבועות מראש. בתכניות הללו תוכלו לקבוע שבשעות וימים מסוימים כמה מכשירים יידלקו בו זמנית, למשל הדוד יידלק יחד עם מערכת שמע וגם התריסים ייפתחו בו זמנית בבוקר, כך שתוכלו להתחיל את היום שלכם בצורה נעימה.

זוהי רק דוגמה אחת מני רבות, שכן תוכלו לקבוע מראש כל פונקציה שתרצו לפי רצונכם. מלבד השליטה על המכשירים החשמליים, בבית חכם יש גם אפשרות להתקין מערכת אזעקות חכמה שמתריעה מפני פולשים וגם מרחיקים אותם לפני שהם מספיקים לעשות משהו.

בנוסף, בית חכם הוא לא שלם בלי מצלמות מיוחדות שמותקנות במקומות אסטרטגיים בתוכו. בעזרת המצלמות הללו תוכלו לצפות במה שנעשה בביתכם כאשר אתם לא נמצאים בו באמצעות הסמרטפון או המחשב האישי שלכם. הבקרה הזו מאפשרת לכם להיות בשליטה בכל רגע נתון. אם למשל תגלו שמכשירים חשמליים מסוימים בביתכם נותרו דולקים, תוכלו לכבות אותם במגע פשוט על מסך הטלפון שלכם.


טכנולוגית הבית החכם לא רק שמקלה על החיים שלכם, אלא היא חוסכת זמן, כסף ומשאבים רבים ומאפשרת לכם לנהל את יומכם בקלות ובמהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה