יום שבת, 28 בינואר 2017

טיולי ג'יפים בגלבוע

טיולי ג'יפים בגלבוע

אם אתם מתלבטים לאן כדאי ללכת בחופשה הבאה שלכם, ואתם מרגישים שכבר הייתם בכל המקומות ואין כבר מה לחדש, כדאי לכם לשקול ברצינות את האפשרות של נופש בגלבוע. מלבד היותו קרוב לכנרת, האזור מציע אטרקציות וצורות נוף ייחודיות שלא תוכלו למצוא במקומות אחרים בארץ, ויש בו כמובן את כל הפינוקים הדרושים לאירוח מושלם. כך בין השאר, תוכלו ליהנות מטיולי ג'יפים אתגריים (או פחות אתגריים, לבחירתכם) בשטח, בליווין של חברות מקצועיות המתמחות בכך.

למה טיולי ג'יפים בגלבוע?

אזור הגלבוע הוא פורה במיוחד, ולא רק בגלל הצמחייה הייחודית והמגוונת שיש בו לעומת שאר חלקי הארץ, אלא גם בזכות העושר החזותי הנשקף מנופיו - והכוונה במיוחד לשילוב שבין הירוק ממערב והאזור הצחיח של הרי אדום ממזרח. שילוב שכזה הוא נדיר מאד בעולם, ובהקשר זה ישראל ניחנה במתנה מרהיבה ביופיה, במקומות בודדים בארץ בלבד. מלבד זאת, ההר עצמו והאזור שמסביבו נחשבים מצוינים לטיולים ולמסלולים אתגריים, מאחר ותנאי השטח במקום הם אידאליים לקיום שלל פעילויות חווייתיות - החל ממסלולי רכיבה על אופנים וסוסים, ועד לנהיגה אתגרית בג'יפים וטרקטורונים. במיוחד במקרה של טיולי ג'יפים, הדורשים תמיד גיוון ברמות המסלולים השונים - ניתן להתאים את הטיול לכל סוג של מבקר בזכות תוואי המקום הייחודי, וכך להבטיח הנאה מרובה לכל אחד, בין אם יש לו ניסיון ובין אם לא - ואפילו אם מדובר בילדים קטנים המצטרפים לטיול.

מי יכול להשתתף בטיולי ג'יפים?

את החוויה המהנה הזו יכולים לעשות כמעט כולם - למעט תינוקות בני פחות משנה, נשים בהריון ואנשים הסובלים ממחלות שמקשות עליהם את הטיול. מסלולי הג'יפים הם בטיחותיים למדי, ואף פעם לא מאוחר להצטרף לטרנד השוטף יותר ויותר אנשים ומשפחות בארץ. כמו כן, תתפלאו לשמוע כמה לא משעמם הטיול נעשה מפעם לפעם, ולרוב אנשים ומשפחות שכבר עשו זאת פעם אחת, ירצו להמשיך ולעשות זאת שוב, ושוב. ומה הפלא? טיולי ג'יפים בגלבוע, בצפון או בכל מקום אחר בארץ, הם אחת האטרקציות היחידות שמשלבות יחד את כל המשפחה ברגעים מהנים שקשה להתחרות בהם, ומלבד זאת הם מסבים לכולם הנאה במידה שווה, קטנים כגדולים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה