יום חמישי, 26 בינואר 2017

טיולי ג'יפים בצפון

טיולי ג'יפים בצפון

אין זמן בשנה שאינו מתאים לעריכת טיולי ג'יפים בצפון. אמנם במצבי רוח סוערים במיוחד לא ניתן לעשות זאת, אך במדינת ישראל החמימה כמעט ואין שבוע שבו ליום או יומיים לפחות מופיעה השמש הקוראת לנו לנצל את ההזדמנות. כך, היצע הטיולים, מסלולי ההליכה והחוויות האתגריות בשטח נחשב כאן למעין "מעצמה" קטנה המציעה מבחר עצום של אפשרויות, וכל שנותר לנו לעשות הוא רק לבחור את מה שהכי מתאים לנו מכל הטוב הזה.

טיולי ג'יפים בצפון - איך, כמה ולמה?

כאשר שואלים אדם ממוצע מהי האטרקציה המושלמת לבילוי בצפון הארץ, סביר להניח שהתשובה "טיולי ג'יפים בצפון" תהיה בשלישייה הראשונה, ובצדק: זוהי הזדמנות מצוינת לא רק להכיר טוב יותר את האזור שאנו חיים בו, אלא גם לעבור חוויה מרגשת ומהנה בכל קנה מידה. טיולי ג'יפים בצפון הם מסוג החוויות שגורמות גם לרדומים ביותר "להתנער" (תרתי משמע) ולהגיד שזה היה שווה את זה. לא בכדי חוזרים המטיילים שוב ושוב לחברות המקצועיות המציעות את הטיול, ולרוב לאחר שהם סיימו כבר את הפעם האחרונה עם טעם של עוד. 

טיולי הג'יפים השונים מוצעים לקהל הרחב במסגרת השכרת ג'יפים לאנשים בודדים המחזיקים ברשיונות הרלוונטיים, או לחלופין למי שאינו בקי בתחום בליווי נהג צמוד. את המסלולים נהוג לערוך בתוואי דרך אתגרי יחסית, כאשר מסלול מאתגר יחסית נחשב למהנה ביותר - זאת בשונה מנסיעה רגילה על הכביש.

להכניס לטיול ערך מוסף

אם אתם גרים רחוק, או שסתם אינכם נוהגים לבקר את צפון הארץ לעתים קרובות ואתם רוצים לחוות כמה שיותר ממנו, תוכלו לשלב בטיול הג'יפים שלכם גם חוויות אחרות שיש בהן ערך מוסף. כך למשל, ניתן לצרף לטיול מדריך צמוד שיספר לכם על הדרך - לרוב כמובן לא בזמן הנסיעה עצמה, אלא בתחנות ביניים ואפילו במקומות שהוסכם מראש לרדת בהם במיוחד מכלי הרכב. לחלופין, תוכלו לבצע מסלול מיוחד העוקב אחר סיפור מסוים - בין אם זהו סיפור שלכם (סיפור משפחתי, או זכרון מיוחד שיש לכם אזור מסוים) או שזהו סיפור מהתנ"ך, ממורשת צה"ל וכד'. זכרו כי לכל טיול יש הרבה מה להציע, ומומלץ לבחון את מה שהכי מתאים לכם כדי שתפיקו את ההנאה הגדולה ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה